Monday, May 7, 2007

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Τρίτη βράδυ με την πανσέληνο, μου είπε ότι θέλει να φύγει.. Ηταν αργά, ειχα πιει, μπήκα στο μπλογκ μου και έγραψα ένα στιχο αγαπημένο του Χρονά.
"Μια κυριακάτικη φωτογραφία μαζί.. Μετά θα μπορούσες να φύγεις.."
Θεωρούσα πως ο χωρισμός ειναι οριστικός - μου έλειπε, αλλά βυθιζόμουν σε μια γλυκεια μελαγχολία που για κάποιο λόγο μου πήγαινε! Οχι, δεν ήμουν έτοιμος να "πάω για άλλα" - αλλά μου άρεσε που έμεινα μονος στο σπιτι την επόμενη μέρα με τα βιβλία μου και τις σκέψεις μου. Δέχτηκα και μια πρόσκληση απο ένα ζευγάρι φίλων για το βράδυ ("Θα έρθω μόνος " είπα με νόημα ). Σήμερα το πρωι πια ξύπνησα έχοντας συνηθίσει την καινούρια κατάσταση. Σηκώθηκα και δε με ένοιαζε αν έκανα θόρυβο, ήπια καφέ , μπήκα στο ιντερνετ και έμεινα μια ώρα σε σάιτ γαλλικών εφημερίδων (με τίποτα δε χωνεύω αυτον τον Σαρκοζι!)- δεν είχα κανέναν να με πιέζει να βγούμε για βόλτα! Μια χαρά ειμαι μέσα - γιατί καθε Σάββατο να τρέχω απο δω κι απο κει?
Και ξαφνικά, στις 3 η ώρα λαμβάνω SMS "ΑΦΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ?" . Ταράχτηκα. Το μπλογκ ήταν ένα μικρο μυστικο μου - γι αυτο συνηθως έγραφα απο το γραφείο πρωί. Πως το έμαθε? Πώς διάβασε το ποστ? Ενιωσα σα να περπατούσα γυμνος στο δρόμο.. Εγω αντι να στειλω το μήνυμά μου στο αντικειμενο του έρωτά μου(χμ...), το είχα στειλει στο διαδίκτυο. Παραλήπτες ήταν κάποιοι άγνωστοι, που θα ένιωθαν συμπαθεια για τον χωρισμό μου- και όχι ο άμεσα ενδιαφερόμενος! Κάποιος απο τους κοινούς φίλους όμως το σφύριξε! Τώρα όμως που ειδα ότι το διάβασε, οτι το έλαβε το μήνυμα, ένιωσα και άσχημα! Πάτησα απάντηση και έστειλα άδειο sms! Είχα χάσει την ψυχραιμία μου...Το κινητο μου χτύπησε - το σήκωσα. "Λοιπον?" με ρώτησε. Ηρθε σπίτι και κάναμε τον καλύτερο έρωτα που κάναμε ποτέ.. "Δε θα πάμε πουθενά" έθεσα όρο. "Να μεινουμε μέσα - ήρεμα και γλυκά στον καναπέ. Με καταπίεζες με αυτη τη μανία για βόλτα συνέχεια"
Ε, δε μπορούσε να πάει χαμένος ο χωρισμός της Τρίτης. Ας αλλάξει και κάτι! "Οκ μικρέ - ο,τι θέλεις εσύ" μου είπε και με φίλησε όπως ξέρει να φιλά ("σ ολα τ' άλλα ειναι κωλόπαιδο")- "Κι αυριο πάλι θα γίνει το δικο σου χατήρι. Θα ξυπνήσουμε και θα πάμε μια μεγάλη βόλτα .Να βγάλουμε εκεινη τη φωτογραφία που θέλεις!"

No comments: