Friday, May 11, 2007

A LA MANIERE DE....

Το κείμενο που ακολουθει ως προς τα γεγονότα ειναι απολύτως αληθινό. Ως προς το ύφος, ειναι μια άσκηση μιμησης των κειμένων που ηταν στη μοδα τη δεκαετια του 80 στα (νεογέννητα τοτε) lifestyle περιοδικά. Αρθρογράφοι γέμιζαν τη στήλη τους με εμπειρίες της πεζης καθημερινότητας τους - και φαίνεται ότι αυτο ενδιέφερε κάποιους! Αβυσσος η ψυχή του αναγνώστη!
Σημερα δεν πήγα στο γραφείο. Τους είχα ενημερώσει απο χθες ότι για την ψυχική υγεια τη δική μου και των συνεργατών μου, το καλύτερο ηταν να πάρω μια μέρα off. Ξύπνησα νωρις ωστόσο - ένα μολις τέταρτο μετά τις 8 (που είναι η συνηθισμένη έγερση τις καθημερινές !). Είχε δροσιά, οπότε ήπια καφέ στη βεράντα. Εφυγα για το Leroy Merlin . Δεν το είχα επισκεφθει μέχρι σήμερα. Καμια σχέση απο πλευράς κινησης με το ΙΚΕΑ. Πάρκαρα ευκολα , περπάτησα άνετα στους διαδρόμους του, δε συνάντησα γνωστούς και βρήκα ευκολα αυτο που έψαχνα. Πήρα ένα ωραιοτατο ινδονησιακο τικ τραπέζι για τη βεράντα σε τιμή που δεν θα σας αποκαλύψω - σκέφτομαι να σας καλέσω γισ ούζα καμια μέρα, οπότε ας φαντάζεστε ότι ειναι πολύ ακριβότερο απ οσο το πλήρωσα! Το προσωπικο στο κατάστημα έχει περάσει απο καλή εκπαιδευση και ειναι όλοι πολύ εξυπηρετικοί. Επίσης πρώτη φορά ειδα σε ελληνικο μαγαζί τόσους μαύρους εργαζ'ομενους(απο τη Γαλλία τους εισήγαγαν?) Μια και ημουν στην Αττική οδό, έστριψα για Βάρη. Μια βουτιά στη Βουλιαγμένη σίγουρα θα μου έφτιαχνε τη διάθεση. Οι μυημένοι αναγνώστες μου θα υποθέσουν ότι πήγα στα λιμανάκια . Και όμως... Προτίμησα τα ρηχά και πιο ζεστά νερά του Αστέρα! Οπως το υπολόγιζα, είχε πολύ λίγο κόσμο - καμια σχέση με τα κολασμένα σαββατοκύριακα. Δίπολα μου ηταν ξαπλωμένες στις ξαπλώστρες δυο μάλλον σεξυ νεαρές- σε ελάχιστη απόσταση έπαιζαν τα παιδάκια τους. Οποιος ενδιαφέρεται ας το έχει υπ όψιν του. Τις καθημερινές νέες ωραίες μαμάδες χωρις τους συζύγους δείχνουν διαθέσιμες (οσο το επιτρέπει η επίβλεψη των παιδιων) τουλάχιστον για φλερτ. Το μπανιο ήταν αναζωογονητικο. Είχα μαζί μου το The world is flat του Friedman (το συνιστώ στον φιλο gremlin για την πολιτική του διαπαιδαγώγηση). Δεν ειναι μυθιστόρημα, αλλά διαβάζεται εξαιρετικά ευχάριστα! Εχετε ποτέ σκεφτει ότι μπορει να παιρνετε τηλέφωνο για κράτηση τραπεζιου σε εστιατόριο στο Μανχάταν και στην άλλη άκρη της γραμμής να σας μιλάει Ινδος υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου στο Δελχι που έχει μπροστά του απεικονιση του εστιατορίου και κάνει τη δουλειά μια χαρά και πολύ φτηνά? ΄Γιατί να απασχολει τον ακριβοπληρωμένο υπαλληλό του σε τέτοια καθηκοντα ο αμερικανος εστιάτορας? Τα ινδικά call centers προσφέρουν τέτοιου ειδους υπηρεσίας σε εξαιρετικές τιμές!
Γυρνωντας απο την Κατεχάκη έκανα παράκαμψη - επρεπε να πάω στην κηδεια του μακρινου συγγενη μου Κ. με τον οποίο κάναμε παρέα μικροί. Πέθανε χθες το πρωι πριν γίνει σαράντα απο ανακοπή καρδιάς. "Εκανε και γυμναστική" άκουσα να ψιθυρίζουν καποιοι συγγενεις που τον έβλεπαν προφανώς πιο συχνά απο μένα. Περίεργο - την ωρα που περπατούσα στην παραλία πρωτύτερα είδα δυο αγόρια που παίζανε με αυτα τα πλαστικά πλοια σε έντονα χρώματα (γαλάζια και πορτοκαλί) - μου θύμισαν τα παιγνιδια που είχαμε κι εμεις με τον Κ. και τα φέρναμε μαζί στην παραλία της Βουλιαγμένης όταν πηγαιναμε μικροι για μπανιο.
Επέστρεψα στο σπίτι, έκανα κρύο ντους ντους και έβαλα tan intensifier. Διαπίστωσα πέρυσι ότι βοηθάει πράγματι να κρατήσει λιγο παραπανω το μαύρισμα.Εχω να πάω στον γάμο του συμμαθητή μου του Δ. το βράδυ. Αποκλειεται να πάω στην εκκλησία (άλλωστε θα έπρεπε να ειμαι ηδη εκει). Με πιάνει θλίψη στους γάμους. Θα είναι όμως όλοι οι συμμαθητές και θα εμφανιστώ τουλάχιστον στη δεξίωση. Το πρόβλημα είναι ότι . επειδή ο Δ. είναι διευθυντης μεγάλης εταιρίας (αντιλαμβάνεστε το ύφος της βραδιάς) πρέπει να πάω κατάλληλα ντυμένος. Γραβάτα δεν θα φορέσω, αλλά ένα σκούρο κοστούμι θα το ρίξω πάνω μου. Και μετά εγώ θέλω να πάω σε κωλάδικο . Μου συμβαίνει παντα μετά τους γάμους. Για να εξιλεωθώ απο την γερή δόση αστικής συμβατικοτητας, χρειάζομαι βόλτα σε σκοτεινά μαγαζιά της περιοχής που περικλειεται από τις οδους Λιοσίων, Φυλής και Αριστοτέλους (αν γνωριζετε...). Οπότε λέω να έχω καβάντζα στο αυτοκινητο το τρύπιο τζιν μου. Εκτος αν πάω ντυμένος έτσι - ένας φλώρος στην αγρια Ανατολή! Θα αφήσω την σαμπάνια να αποφασίσει....

1 comment:

Unknown said...

για να μην σας πιάνει θλίψη στους γάμους...
http://www.gamos-bestof.gr/
Η πρώτη και καλύτερη λύση